• image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image

O firmě

Mise

Našim klientům poskytujeme komplexní nabídku produktů a služeb pro tvorbu a vybavení interiérů. Vše od návrhu, rozpočtování, zpracovaní projektu až po samotnou realizaci formou přímých dodávek od výrobců a z vlastní výroby. 

 

Vize

Naším cílem je stát se pro naše klienty preferovaným partnerem v oblasti technického řešení realizací kancelářských vestaveb.

 

Založení společnosti se datuje do roku 1991, v té době pod označením Stamon, od roku 2002 až po současnost již pod názvem ProInterier s.r.o., v té době působící jako obchodní a realizační firma s výhradním zastoupením pro kobercové čtverce značky Interface Heuga. Postupem času přibývaly další produkty umožňující poskytovat plný servis v oblasti dodávek podlahových krytin. Díky široké škále produktů a rozsahu nabízených služeb patřila společnost na začátku nového tisíciletí k lídrům na trhu kancelářských podlahových krytin.

Zlom nastal v roce 2003, kdy došlo k převzetí lokálního zastoupení předního německého výrobce zdvojených podlah a zahájení realizací dodávek stavebních kancelářských Fitoutů. Tehdy bylo nutné přijmout rozhodnutí, zda Fitouty realizovat standardně skrze subdodavatele, nebo jít cestou vlastních dodávek. Vzhledem k tomu, že v portfoliu našich klientů byla celá řada stavebních firem a také koncových uživatelů, byla vybudována interní divize, která se začala této oblasti plně věnovat.

V roce 2009 bylo do naší nabídky začleněno výhradní zastoupení významného evropského výrobce mobilních kancelářských příček Partena. Naše společnost uvedla na podzim roku 2010 na trh systém zdvojených podlah pod vlastní registrovanou značkou PROSYSTEM. V roce 2011 jsme převzali výhradní zastoupení německého výrobce kaučukových krytin nora. Díky tomu máme veškeré produkty v oblasti kancelářského stavebního Fitoutu ve vlastní režii. Mezi ně patří především zdvojené podlahy, podlahové krytiny, sádrokartony, mobilní příčky a podhledy. Ačkoli se specializujeme na kancelářské prostory, dokážeme v rámci našich služeb nabídnout plný servis např. hotelovému segmentu, ale i segmentu zdravotnictví, školství, či sportu.

Stali jsme se pro naše klienty hlavním partnerem poskytujícím komplexní dodávku kancelářských vestaveb, a to nejen díky servisu a službám zahrnující přípravu rozpočtů a technického poradenství, ale především díky optimalizaci nákladů spojených se samotnou realizací dodávky a zajištění nejefektivnějšího technického řešení celkové interiérové vestavby. Zaměřujeme se především na developerské projekty administrativních budov, bankovní a pojišťovací domy, kancelářské prostory a multifunkční centra a v posledních několika letech i nemocnice, vzdělávací instituce a sportovní zařízení. V roce 2008 dosáhla naše společnost historicky nejvyššího obratu půl miliardy Kč.

V současné době působíme ve třech zemích s centrálou v Praze a pobočkami v Brně, Bratislavě a Budapešti. V lednu 2013 jsme přesunuli sídlo naší pražské centrály do zcela nových prostor v administrativním centru Baawer Office House v ulici Bavorská 2780/2 na Praze 5. Zde můžeme našim klientům nabídnout v rámci velkoprostorového showroomu ukázku řešení moderního a architektonicky nadčasového administrativního fitoutu včetně prezentace širokého portfolia námi dodávaných a realizovaných produktů.